Saturday 17 September 2016

Bebelan dari HATI

Assalamualaikum


Well, kebiasaan aku mulakan setiap post dgn gambar dah tak jadi kebiasaan lagi dalam post ni. Haaaa kan bahasa dah tunggang-terbalik jadinya huhuhu. Dah lama tak update blog sampai jadi awkward nk menaip pastu rasa cam otak terencat sikit nk rangka ayat hahahaha. Srsly memang busy gila bila masuk f6 ni even org lain cam "hek eleh amek stpm je pun dah acah cam busy dgn assignment yg berlambak sgt pulak". Hey dude c'mon la buang mentaliti murahan kau tu. Kau fikir budak uni je ke yg busy? Habis tu budak stpm ni berjimba sakan 24/7? Jgn ada rasa diri tu lebih mulia dari org lain la wahai manusia berfikiran sempit lagi cetek. Sorry not sorry la with my harsh words whatsoever sume ni. 


Selepas 5 tahun penantian yg sememangnya sia-sia, akhirnya aku dapat campak kau ke tepi jauh-jauh dan teruskan hidup dgn aman dan bahagia. Honestly, forgetting you is the best decision that i've made in my life. Dah tak pelu terbeban dgn peasaan cemburu, sakit hati kejadah sume tu. Cam bodo pulak bila ingat balik those feelings towards you. All that things sekarang ni jadi bahan buat aku gelak-gelak je bila teringat betapa gedik cengeng hati tisu nya aku dulu. Tapi all memories yg aku rasa pernah ada antara kita (walaupun aku je rasa memori tu. Kau tak pun *fliphair*). But whatever it is, thanks sbb pernah bagi aku rasa segala perasaan waktu hati aku masih ada utk kau (haaaa acah sgt ayat en???). Rasa berdebar bila nampak kau, bila berselisih dgn kau. Rasa cemburu sbb...... haa pikir sendiri la lulzzz :'))) dan 1001 rasa yg lain la. 

Konklusinya, alhamdulillah aku dah jumpa closure yg aku cari selama ni. Dah tak payah nk serabutkan otak duk fikir pasal benda yg langsung tak penting ni. The most important thing is i want to thank all of my best friends who always support me through my ups and downs. Diorang yg selalu bagi nasihat kat aku supaya move on dan lupakan kau. Diorang yg selalu bebel kat aku suruh nikmati hidup and usha je lelaki lain. Dan sesungguhnya aku sgt menyesal sbb tak dengar nasihat diorang daripada dulu. I am such an askhole :')))). 

Kau pun dah bahagia sekarang. Dah jumpa si dia yg memiliki tulang rusuk sebelah kiri kau tu. Ok ayat ni sumpah la geli gilaaaaaa hahahahahaha :')))))))). Aku doakan bahagia kau ada la dgn pilihan hati kau tu. Srsly memang tkde niat apa-apa pun aku post ceni. Like what i've said, i've already found my closure about my stupid old feelings a.k.a my love monkey huhuhu. Ok la sampai sini je. Lain hari kalau ada masa aku update lagi. Adios! 



Aku pun dah jumpa org lain. Kalau kau terjumpa blog aku and terbaca post ni, doakan la kebahagiaan aku dgn si dia ok?? Aku pun sentiasa doakan kebahagiaan kau. Thankssss :))))


No comments :

Post a Comment