Friday 1 July 2016

Sweet 18, Faie!!

Assalamualaikum 


Siti Faiza Zulaika bt Elly Haiza is now a legally 18 gurl!!!! Finallyyyy yayerssszzz!!! Hahahaha :'))) Ok, as the baby for june (my birthday was on 30th of june) memang tak expect apa-apa la sebab tahun ni sambut birthday time bulan ramadhan. Pastu form 6 sume tengah busy handle iftar dgn anak yatim yg kebetulan tarikhnya sama dgn my birthday. In fact I doesn't have time to think about the upcoming birthday sebab serabut fikir pasal iftar la, pasal study la and pasal debat la. Ohhyeahh this year aku masuk debat bm and bulan 7/8 nanti ada friendly dgn samten and after that (tak sure bulan berapa) ada musleh pulak pheww. Serius la busy dia memang takleh bawak bincang huhu.

First person yg wish my birthday is Ecah. Time tu dah pukul 12 tgh malam and mata memang mengantuk gila sebab baru balik dari jadi photographer sementara time ajk bubur lambuk tgh siapkan bahan kat kantin. Otw nak tidur tetibe ecah wish birthday and diikuti dgn ahli dorm syams yg lain. Time tu memang boleh ucap terima kasih jelah sebab mata lagi sikit nak terkatup huhu. Waktu tengah nak lena tu ada terdengar orang kata "awalnya birthday girl tidur." Yessss memang malam tu aku orang first yg tidur kat dalam dorm tu (antara lower 6 la).

Then esoknya sume acah-acah nak lupa birthday aku. Major lower 6 blok klo tak wish pun birthday aku tapi aku tak kisah pun. Online je ws memang ramai la yg wish. Frat keyel, Frat98, 6 Cekal 2010 and ada lagi beberapa grup yg wish birthday aku. Kengkawan baru lower 6 (al-qorodhowi) pun alhamdulillah ramai la gak yg wish. Serius memang rasa terharu gila la sebab diorang (kengkawan lama) ingat lagi birthday aku and ada yg pm kat ws siap bagi ucapan sweet bersemut kat aku hahahaha :'))) Apa-apa pun memang aku feeling blessed sesangat daripada pagi sampai ke malam 30 Jun tu. Tp rupanya dak-dak quarters kl ada plan something before 12 tgh malam 30 Jun tu. Tp aku masuk dorm pun pukul 1 pagi, memang terkubur la plan diorang tu kahkah.

Last but not least, thank you very much guysssss yg dah wish birthday aku and yg dah buat aku terharu gilaaaaaaa :'(((( And sori la kalau post kali ni bosan sebab panjang sangat dan takde gambar yg boleh dijadikan sebagai tatapan huhu.


Live well or live hell,
Zulaika

No comments :

Post a Comment